marți, martie 03, 2009

What a day!

Am avut o zi azi... De fapt tot am zile d'astea lately... Fac cum fac si tot la spital ajung!

Am inceput sa cunosc Spitalul General din orasul asta la fel de bine ca si blocul in care stau! Etaj cu etaj!

Dc zilele trecute nasteam cu Vio la etajul 2, azi dimineata eram cu Vivi la etajul 5, ne operam de piatra la rinichi. Pe seara am ajuns si la pediatrie de prescolari cu Ingrid pt pneumonie, la etajul 2. Mai am cateva etaje... Oare ce se va mai intampla?

Vorba aia... toate vin una dupa alta!

Dar ceva bun tot s-a intamplat: cineva mi-a spus ca ma iubeste! :D

http://www.youtube.com/watch?v=yayJiIlVr10

Directia 5 - Cineva

Si versurile... pt ca-mi place mult melodia!


Cineva te asteapta
Cineva te iarta
Cineva te'accepta asa...

Cineva te crede
Cineva te vede
Cine esti si cine ai vrea

Stii oare cine va
Va fi acel cineva
Care iti va da tot ce iti lipsea

Tot ce vei vrea
E sigur cineva
Care te va urma noapte si zi
Tu numai zi'i si vei vedea

Cineva te simte
Cineva te alege
Si te va intelege mereu

Cineva te asteapta
Cineva te iarta
Cineva te'accepta asa

Stii oare cine va
Va fi acel cineva
Care iti va da tot ce iti lipsea
Tot ce vei vrea
E sigur cineva
Care te va urma noapte si zi
Tu numai zi'i si veï vedea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!