miercuri, martie 04, 2009

Atunci cand ai plecat...

Imi place mult melodia "At cand ai plecat" de la VH2, dar tot ce gasesc pe net sunt inregistrari foarte proaste. O vreau si euuu!!!! O aveti?

http://www.youtube.com/watch?v=_SXB0140HGo

Vh2 - Atunci cand ai plecat


Esti acum departe si nu stiu
Cine va umple locul gol de langa mine
Si nu stiu inca cine, poate mai tarziu
Cine-mi va umple noaptea care vine ?
N-ai privit in urma ta,
N-avea rost dar nu uita
Destinul l-ai schimbat
Atunci cand ai plecat...

Nu ai nici o vina, vina o port eu
Pentru ca n-am stiut sa-ti spun tot ce ma doare
Nu privi in urma ta, e prea tarziu si nu uita
Destinul l-ai schimbat
Atunci cand ai plecat...

Refren:

Atunci cand ai plecat
S-a rupt ceva in mine...
Atunci cand ai plecat
Si nu am vrut sa te opresc...
Atunci cand ai plecat
Si timpul pentru mine s-a oprit
Pentru mine...
Atunci cand ai plecat...

Grabita intotdeauna si pe drum mereu
Cine va umple locul gol de langa tine?
Si nu stiu inca cine, poate tu sau eu
Va plange pentru ziua care vine...
Nu privi in urma ta,
N-are rost dar nu uita
Nimeni n-a fost vinovat,
Atunci cand aï plecat...

I remember...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!