joi, martie 05, 2009

Baba mea!

Va spuneam zilele trecute ca mi-am ales Baba pe 5 martie. Asa ca, azi e Baba mea!

In ciuda vremii naspa din ultimele zile (a tot plouat si a fost foarte frig pe-aici) si in ciuda celui care a anuntat ieri prognoza meteo la radio (razand de Baba mea, dar uitand ca eu nu sunt in Ro), ziua de azi se preconizeaza a fi o zi foarte buna, cu soare... si tot tacamul.
Doar e Baba mea, nu?

Anul trecut nu am avut o Baba asa draguta, nu e de mirare ca anul nu a fost prea bun. Abia asteptam sa treaca!

4 comentarii:

  1. rusoaica plina de superstitii romanesti ... babesti ... :)) ... alte superstitii mai ai ?
    io daca nu am baba ... ce fac tot anu ?!?!!

    RăspundețiȘtergere
  2. miHA... nu am baba nu pt ca nu stiu/nu pot/dureaza prea mult sa aleg ...

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!