duminică, martie 08, 2009

Babuta mea!

Baba mea! Babuta mea! Babeta mea! :P

Pe 5 martie a fost baba mea! Se zice ca asa cum va fi vremea in ziua in care ti-ai ales baba, asa iti va merge tot anul.

Pai bine, bine! Dar dc a inceput fain, chiar foarte fain, ca o zi insorita de primavara, si a continuat acceptabil (a fost vant) dar spre seara s-a ajuns la furtuna (o vijelie din aia... ce zboara tot!)... Cum va fi anul meu? Bun sau rau? Zbuciumat? Vai!!!!! Nu mai vreau un an asa! Am tot avut parte de astfel de ani lately!

AAA!!! Stiu!!! Ii zbor pe toti din viata mea anul asta!

Vreau o viata noua! Chiar imi doresc o viata noua! Diferita cu mult de tot ce am avut pana acum! Si imi doresc langa mine numai acele persoane care intr-adevar merita sa fie langa mine! Pe principiul: "Fereste-ma de prieteni ca de dusmani ma feresc eu!". Bine a zis cine a zis-o!"

Asa ca... dc te stii o persoana falsa, cu intentii ascunse, back off!!! Now and forever!
Dc nu ma "iubesti" asa cum te "iubesc" eu mai bine uita ca exist si voi uita si eu ca tu existi!

Have a nice year!

2 comentarii:

Aici comentezi!