marți, martie 31, 2009

Superstitioasa sau nu?

"Crezi in superstitii?" ma intreba cineva acum vreo 2 saptamani dupa ce mi-a povestit o intamplare bizara. Am zis: "Uneori, da!"

Si uite ca "da-ul" asta s-a adeverit azi.

Faza cu pisica neagra e adevarata? Pai... inclin sa cred ca uneori chiar e adevarata. Bineinteles, numai atunci cand mi se intampla lucruri naspa.

Si ca sa ma deconectez un pic de starea asta, de vreme mohorata si naspa de afara (tot ploua de cateva zile), ma relaxez cu voi si bancurile prietenei mele :D


Intra o tipa goala pusca intr-un bar si comanda un whisky.
Vine barmanul, o
priveste de jos pana sus.
Tipa il vede si il intreaba:
- Nu ai mai vazut niciodata o femeie goala? La care barmanul:
- Nu e asta, ma intreb de unde o sa scoti banii pentru bautura.


La un fotograf au venit mai multi chinezi pentru a se fotografia.
Fotograful se gandi: 'De ce sa-i mai fotografiez, daca seamana leit
unul cu altul? O sa le
dau aceeasi fotografie!'.
Cand primesc fotografiile, un chinez ia fotografia, se uita lung la
ea si spune:
- Nu e fotografi a mea.
- Cum nu e a ta? Nu e fata ta? intreaba fotograful.
- Fata e a mea, dar camasa nu.


2 pitici se duc la prostituate. Isi ia fiecare cate una si se duc intr-o
camera.
Fiind pudici sting lumina si trec la treaba.
A doua zi... Al 2-lea pitic stresat ca toata noaptea primul pitic
a strigat intr-una "1..2..3..Si! ... 1...2....3... Si!",
ii reproseaza ca a fost galagios:
-Din cauza ta nu am putut sa fac nimic, am fost crispat, stateam langa
ea in pat, era asa frumoasa si nu am fost in stare sa am nici macar o
erectie.
-Bine ca tu macar ai putut sa te urci in pat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!