joi, martie 05, 2009

Pentru dragoste...

"Dc ar trebui sa faci ceva pt dragoste... ce ai face?" ma intreba azi un prieten. Si tot el mi-a si raspuns:

1. Am astupat cu un sarut groapa adanca in care am fost impins.

2. Am stat singur in umezeala, si mi s-a tocit degetul de cat te-am batut pe umar (sa te intorci spre mine).

3. Mi-am crestat in piele schema castigatoare, si apoi am fost intrebat daca m-am impiedicat de m-am zgariat in halul asta.

4. Am reinventat pasiunea pentru urat ca sa poti dormi in siguranta.

5. Am inchis ochii ca sa pot gresi.

6. M-am ascuns de lucruri ca sa ma pot gandi la fiinte.

7. Am incercat sa ma conving ca raul e bine.

8. I-am urat pe cei pe care-i iubesc, ca sa nu mi se consume iubirea.

9. Am tacut cand trebuia sa fug.

10. Am trait singur, cu cineva.

11. Am refuzat sa fiu adult ca sa pot iubi ca un copil.


Eu i-am spus:

"...caut dragoste, si o caut in oameni, dar nu sunt sigura ca ceea ce primesc e ceea ce caut! In functie de ceea ce gasesc fac! "

Tu ce-ai face pt dragoste?

2 comentarii:

  1. ce`ash face ? nimik ... oricum trece prea repede .... si doare de fiecare data .... prefer o "afacere" in loc de dragoste ... ofer si primesc ... un troc

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!