duminică, februarie 08, 2009

De unde vii ?

Si pt ca m-apuca iar ma tot intreb

De unde vii, melancolie,
Parfum al vechilor tristeti?
Paharul l-am baut,
Totul a trecut,
Ce-ai putea sa mai ma-nveti?

Sa-ti stinga umbra prea târzie
Iubirea ce o simt nascând?
As da orice în schimb,
Însa al tau nimb
Nu va mai pleca nicicând.

Dragostea noua
E-n sufletul meu dulce roua;
Umbrele pier
Sub al soarelui jar,
Noaptea însa tu vii iar.

De unde vii, melancolie,
Ecou al stinsului tumult?
Tu vrei cumva sa-mi scazi
Dragostea de azi,
Ori s-o luminezi mai mult?

Se schimba azi în bucurie
Tot ce-ntâlnesc în drumul meu;
Si totusi, al tau nimb
N-am sa pot sa-l schimb:
El ma va însoti mereu,
Da, el ma va însoti mereu...

Constantin Cîrjan / Richard Bartzer - De unde vii melancolie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!