miercuri, februarie 25, 2009

Funny

Prietena mea ma tine la curent cu ultimele bancuri mereu :D
Radeti si voi!

El şi ea în pat. Sună telefonul. Ea răspunde. După ce ea se întoarce, elîntreabă:
- Cine a fost?
- Soţul.
- Atunci plec..
- Stai liniştit. A zis că mai stă încă o oră, fiindcă a ieşit la o bere cu tine!

O blondă ia cina împreună cu soţul ei:
"Auzi iubitule, mi-a spus azi uncoleg de serviciu un banc cu blonde. Am râs de era să cad jos din pat!"

Un bărbat supărat sună la pompieri ca să raporteze un incendiu în cartier.Operatorul îl întreabă:
- Cum ajungem acolo?
Bărbatul răspunde:
- Pai nu mai aveţi maşinile alea mari şi roşii?

Doi prieteni se întâlnesc dimineaţa, la cafea. Unul din ei are un ochivânăt.
- Ce-ai păţit la ochi?
- M-a lovit nevasta.
- De ce?
- I-am vorbit cu "TU"..
- Doamne, iartă-mă, dar ce fel de relaţie aveţi voi în familie de te-a lovitpentru atâta lucru?
- Păi aseară, pe când mâncam, mi-a zis: "Ştii, dragă, noi n-am mai făcutsex de trei luni".
Şi eu i-am răspuns: "Poate TU..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!