luni, februarie 02, 2009

Vorbeste microbista din mine...

Radeti, ha ? Si ce? Imi place fotbalul si gata!

Si cum sunt olteanca... Hai Stiinta! :D

http://es.youtube.com/watch?v=dLtS36xw1a0


Si cum sunt romanca... Hai Romania!


http://es.youtube.com/watch?v=GBbmAukOwHA



Si cum sunt in Es iar cand am ajuns eu aici era si Beckam :D ... Hai Madridu'!


http://es.youtube.com/watch?v=dyFmXLGcZkY


In http://www.editie.ro/ am gasit si o gluma buna pe tema asta...

O învăţătoare îi întreabă pe copiii din clasa a IV-a câţi dintre ei sunt fani Steaua. Toţi copiii ridică mâna, cu excepţia lui Bulă.

Logic, învăţătoarea îl întreabă pe Bulă de ce n-a ridicat mâna.

Bulă răspunde: “Pentru că nu sunt fan Steaua.”

Învăţătoarea, curioasă, vrea să ştie cu cine ţine Bulă: “Dar de ce nu eşti fan Steaua?”

Bulă răspunde prompt: “Pentru că sunt fan Ştiinţa."

Învăţătoarea, şi mai curioasă: “Şi de ce eşti fan Ştiinţa?”

Bulă, la fel de prompt: “Păi... şi mama e fan Ştiinţa, şi tata e fan Ştiinţa, deci şi eu sunt tot fan Ştiinţa.”

Enervată, învăţătoarea întreabă: “Dar tu tre’ să fii ce-i maică-ta sau taică-tu? Dacă maică-ta ar fi o tâmpită şi dacă taică-tu ar fi un idiot, atunci tu ce-ai fi?!”

Bulă: “Păi… aş fi fan Steaua sau Dinamo.” (O data are si el dreptate :))))) )

Injuraturi... ceva... imi iau ? :D

6 comentarii:

  1. vreau si eu sa vad real madrid..cand imi faci o invitatie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci cand voi stii cine esti :D

    RăspundețiȘtergere
  3. numeste 5 jucatori de la craiova:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Okkk... Costea, Bornescu, Dananae, Prepelita, Rose,Wobay, Stoica, Baird, Njock.
    Deci gata!
    Sunt eu blonda.... dar nici chiar asa :d
    Urmeaza un post numai pt jucatori...curand, inainte de retur! :D
    P.S. FLOOOOOOOOOO stii ca-mi place Lucescu dar ti-ai luat o injuratura :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok ok , da tu stii ca noi astia mai de pe la centrul tarii nu prea ii iubim pe astia de la craiova si cand ne vedem cu ei s-ar putea sa iasa nitel scantei...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept sa inceapa campionatul pe 28 :D

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!