miercuri, februarie 18, 2009

Avion cu motor...









Reus... Tarragona... Spania...

In dupa-amiaza asta, in jurul orei 18:00, cu putin inainte de plecarea avionului apartinand companiei Blueair spre Bucuresti, a avut loc un mic incendiu in incinta aeroportului. Spun mic incendiu pt ca nu s-a vazut nimic, nimeni nu stia nimic.

Persoanele aflate in aeroport au fost evacuate imediat iar la fata locului a sosit intr-un timp record o masina a pompierilor, probabil apartinea aeroportului. Totul s-a petrecut in jumatate de ora, iar in 45 de minute totul revenise la normal. Numai fumul care inca mai persista in incinta aeroportului si murmurul calatorilor, mai aminteau ca, numai cu cateva minute in urma se petrecuse ceva.

Ce ar fi insemnat oare asta in Romania?

Imi aduc aminte prima mea calatorie cu avionul, cu aceeasi companie, fabuloasa Blueair. Pe langa faptul ca a ajuns cu aproape o ora intarziere, niste idioti mi-au aruncat bagajul atat de tare ca mi-au stricat manerul... Nu era de-ajuns ca m-am simtit putin naspa in timpul zborului (au fost mici turbulente), nu era de-ajuns ca at cand am aterizat mi s-a facut putin rau (mi-a trecut imediat ce am vazut manerul bagajului), nu era de-ajuns ca eram super nervoasa pt ca urma sa ma intalnesc pt prima data cu o persoana importanta pt mine... mi-au stricat domne' manerul!

Cum duceam eu ditamai bagajul? Eh lasa! In final a fost ok, a aparut Hercule!:D

Deviem de la subiect, bat campii lately :D

Mno, am si cateva poze. Nu prea reusite ca-s facute cu telefonul de o mana tremuranda :D
Pozele le-am vrut aic,i dar nu a mers din prima si cum sunt prea obosita sa mai stau sa vad ce si cum... uita-te la ele la inceput si imagineaza-ti ca le-ai vazut la sfarsit :D
Sweet dreams!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!