marți, februarie 10, 2009

Valentinu' 2009

Se apropie Valentine's Day al englezilor si cum lately ne-am tot englezit, si al nostru... Dragobetele oare mai exista? Exista! Dar putini sunt cei care isi mai amintesc de el.

Esti indragostit? Ok! Dar numai o zi pe an? E posibil, nu? Dar pe cati ii tine dragostea doar o zi?
Si nu sarbatorim mai bine in fiecare zi a anului? Si nu ne bucuram mai bine impreuna de tot ce avem zi de zi? Sau chiar si de ce nu avem! Uneori e mai bine fara!

Pe principiul "Rau e cu rau, dar mai rau e fara rau!" sarbatorim si noi Valentine's Day.
Nu stiu de ce dar mereu am patit ceva de Valentin.

Valentinu' 2009 oare ce imi rezerva?

2 comentarii:

  1. De ce sa pleci de la ideea preconceputa ca trebuie sa se intample ceva rau?! Poate o sa se intample ceva bun ..; daca zambesti .. sigur te va remarca cineva .. si-ti va zambi ... daca esti trista ... lumea are tendinta sa te ocoleasca ... avem destul tristetile noastre ca sa ne mai incarcam si cu ale celor din jur ...asa ca .. fruntea sus :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Multumesc! Eu mereu zambesc! E o calitate de-a mea! Si nu am zis ca mi s-a intamplat ceva rau, ci numai ca astept sa vad ce mi se va mai intampla!

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!