sâmbătă, februarie 21, 2009

Am dat "luz" amandoua!!!

Vineri, ora 12:45... Suna telefonul...
"Miha, vino la spital o sa vina bebe curand!"
Vai!!! Vine bebelu'!!! Cred ca aveam eu emotii mai mari decat ea!

Eu... la lucru... Bineinteles ca am plecat imediat! Cum sa nu fi plecat? Asteptam de mult timp momentul!

Ajung la spital pe la 13:30.

Vio, prietena mea, era ok... avea contractii din ce in ce mai puternice. Bebelu' se saturase sa stea in burtica la mamica 9 luni, avea chef sa vada o lume noua (cam nebuna... dar ma rog, e lumea noastra!).

Travaliul a continuat cateva ore bune, cu contractii din ce in ce mai puternice, dar nu se dilata de-ajuns.

Eu super nervoasa si agitata. Vio, calma in aparenta dar si ea destul de agitata. Mari, o alta prietena care trecuse deja prin experienta asta, mult mai linistita decat noi... Ne dadea indicatii si ea pe langa doctora. Spun ne dadea pt ca urma sa merg cu ea in sala de nasteri si ma simteam ca si cum si eu as "da luz", cum spun astia pe-aici.

Intr-un final, pe la 19 si un pic ni se spune... "Gata! A venit momentul!"

VAAAAiiiii!!!! Ce ma fac? O sa rezist acolo? Eu care cum vad un pic de sange ma ia groaza... Trebuie! Trebuie sa rezist! Trebuie pt Vio!

Si asa ma fac eu barbata si mergem sa dam luz!

Deci... sa va dau mai multe detalii? Sau sa va spun numai ca a fost o experienta incredibila? Mi se spunea acum ceva timp ca-s prea "detaliista" in povesti. Dar credeti-ma, cu greu rezisti la asa ceva! A fost de-a dreptul incredibil! M-am simtit ca si cum as fi nascut si eu cu ea!

Si doctora:
"Impinge! Forteaza un pic mai mult!" Si Miha impinge si ea cu Vio :D
Si doctora: " Inspira! Expira!" Si Miha la fel ca Vio :D

"Impinge! Inspira! Expira!" si tot asa vreo cateva miunte pana apare mititelul.

Credeam ca lesin! Cum sa lesin? Si Vio? Nu aveam voie sa lesin si punct!

Vai ce barbata am fost! :))) (mi-au murit laudatorii se pare, dar chiar am fost!). Iar u ai dreptul la replica numai dc ai trecut printr-o astfel de exprienta, bine?

Intr-un final isi face aparitia si bebelu' nostru! Micut! Atat de micut! Atat de dragut! Vaiiii! Aveam pielea de gaina! Avea 3.710 Kg si era perfect sanatos! Iar noi plangeam ca doua mame!

Tin sa specific ca si eu am fost felicitata de catre doctora ca fiind a doua mamica a micutului! Asa ca nu comentati!

A fost MIIII-NUUUU-NATTTT!!!!!

Am dormit cu ea aseara (2 ore... iepureste, cum se spune...). Normal, eram a doua mamica a bebelului!

Acum sunt acasa am venit sa dorm (dupa cum vezi...nici acum nu dorm)putin si s-o las cu vizitele. Revin insa pt inca o noapte de nesomn alaturi de ea peste putin timp! Iar pt voi cu informatii noi maine ;)

P.S.: pt cei ce se intreaba unde-i father... e in Ro, cu treburi (URGENTE)... altfel era aici... Ajunge maine dimineata insa! Pana atunci sta si cu a doua lui mamica si restul natiunii! :D

Alt P.S.: jargonul e folosit pur si simplu din obisnuinta (la fel ca si in RO)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!