luni, septembrie 07, 2009

Zi de luni

Vaiii ! Azi am lenevit ! Sau mai bine zis m-am odihnit.

Ne-am chefuit aseara si m-am culcat pe la 5 a.m. cred. Daca pana acum mi-a placut Lacrima lui Ovidiu si Cotnari, de aseara imi place mai mult Sange de Taur. Un vin dulce care te FOARTE duce ! :D

La 6.30 a.m. a trebuit sa ma trezesc, plecau niste cunostinte. La 8 a.m. eram iar in pat, si am dormit pana pe la 14.30.

Toata ziua am stat la povesti cu mami, tati si am papat tot felul de bunatati facute de ea. Ce bine e cand esti rasfatat !

Voi... ce-ati facut azi ?

Un comentariu:

  1. Printre 1001 draci si lucruri care nu imi ies asa cum trebuie decat dupa nspe mii de hopuri si plimbare prin ploaie cateva ore in zadar am dormit pana acum.Apropos cand ai sunat dormeam. Acum e bine e liniste si intuneric dar maine .... maine sper doar sa nu fie mai rau decat astazi.:D

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!