joi, septembrie 10, 2009

La multi ani, tataie ...

Astazi ar fi fost ziua lui de nastere... dar, nu mai e printre noi de atatia ani de zile...
Niciodata nu voi uita cum m-a purta pe umeri cand eram mica, cum ma plimba cu bicicleta, cum m-a salvat din ciresul in care ma cocotasem...

Da... el a fost bunicul, tataie cum ii spuneam noi (tatal mamei mele). S-a dus la ingeri pe cand eu eram in clasa a VI-a, dar nu va inceta niciodata sa ma vegheze (cel putin asa mi-au spus ai mei pe-atunci...).

Mereu mi-am pus o intrebare si niciodata nu am gasit un raspuns care sa ma multumeasca. Voi stiti de ce mor oamenii ?

6 comentarii:

  1. Cauta in ultimul capitol din manualul de anatomie cred ca in clasa saptea.......

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma rog ... cum spui tu ideea e aceeasi.........

    RăspundețiȘtergere
  3. Pobabil vei intelege atunci cand vei pierde pe cineva foarte drag (Doamne fereste!)...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da!Noi stim.si pt ca suntem draguti iti spunem si tie: -patologii diverse
    -accidente fatale
    -crime
    -dorinte proprii=suicid
    -senescenta
    In speranta ca ti-am fost de un real ajutor si am elucidat un asa mare mister,te salut respectuos in numele celor care stiu "de ce mor oamenii'
    P.S. Daca mai ai astfel de intrebari existentiale nu ezita sa ne ceri o mana de ajutor.:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragut/-a !
    Iti recomand sa recitesti postul.

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!