sâmbătă, septembrie 05, 2009

Peripetii din RO (episodul 1)

Mda... Continuam ?

Ajunsesem in RO si deci... acasa ! In aceeasi zi am mers si la o nunta.
Chiar aveam chef de o nunta de Ro. Atata ne-am distrat ! Si a doua zi la fel. Chef dupa nunta si uite asa din chef in chef, cu toata lumea !

Mi-am vazut parintii, bunica (chiar si "bunici" - cine stie... pricepe !), unii dintre prieteni, cu altii am reusit numai sa vorbesc la telefon.
Am vazut-o pe Mari si burtica ei (voi mai avea un bebel) si chiar si cativa din fostii mei (la ora actuala majoritatea casatoriti si cu puradei :D).

La numai o zi cu nr de RO suna telefonul in draci. Si ce fain e cand la celalalt "fir" e o voce draga, o voce de RO.

Maine iar merg la nunta. Pana atunci, nu uitati, chiar va iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!