miercuri, septembrie 02, 2009

Stii sa seduci ?

Da stiu... v-am promis ceva dar o sa vorbesc despre cu totul altceva :manualul de seductie. :D

Nu-s baiat dar am auzit si eu pe la alte case ca baietii isi fac carnetele cu fetele pe care le-au tabardit. Azi insa mi s-a spus:

Persoana: un idiot se crede DON JUAN, cuceritorul femeilor si a scris o carte despre asta. Vrei sa "citesti" ?
Eu: Nu, multumesc ! Cat timp mai exista persoane de sex opus nici nu ma gandesc! " :D

Tu ce zici ? Vrei sa te informezi ? Sau esti un Don Juan necunoscut inca ? Sau poate o Magdalena ratacita...

2 comentarii:

  1. Daca eram o albinuta stateam pe gura ta sa culeg cel mai dulce polen.
    Daca erai o albinuta fugeam de tine sa nu ma intepi :D
    Si tasha cum ai venit cu ea?

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!