miercuri, septembrie 02, 2009

Peripetii in drum spre RO

Dragii mei "iubiti" la cap tacaniti (banuiesc ca sunteti daca cititi ce scriu eu pe-aici :D), haideti sa va povestesc cum era sa vi se indeplineasca dorinta.

Zborul sper RO nu a fost chiar placut, vreo ora au tot fost turbulente si pot sa zic ca mi-a trecut prin cap ideea mea de acum cateva zile.

In plus Tasha a trebuit sa stea in cala, cu bagajele (era prea mare pt a sta cu noi; noi eram vreo 4), era prima data cand venea in RO cu avionul si mi-am tot facut griji pt ea. I-am dat un medicamet, un comprimat de nu stiu ce, care se presupunea ca o linisteste destul de repede, dar care si-a facut efectul dupa cel putin o ora cand deja decolasem. A fost foarte agitata pe toata perioada imbarcarii. Coada era infernala (parca stateam sa cumparam lapte pe vremea lui Ceausescu).

Intr-un final, dupa o ora de turbulente, ajungem in Arad. Ni se spune: "Va rugam frumos sa coborati. Vom face vama aici si nu in Bucuresti." Incredibil, nu ? Destinatia Bucuresti cu escala in Arad, dar tu faci vama in orasul escala. N-am mai auzit, dar ma rog, am coborat toti, 93 de persoane care mergeau la Bucuresti.

A fost pentru prima data cand am respirat aer de RO (dupa 2 ani!). Am trecut vama in sensul ca daca erai fata si spuneai " Buna seara!" se avea grija sa ti se ureze "Bun venit!" in fractiuni de secunda timp in care ti se deschidea pasaportul si se inchidea fara sa se ridice privirea de la tine. Dar... am trecut vama !

Dupa ce trecem toti vama aflam si adevaratul motiv pentru care am facut vama in Arad. O doamna isi cumparase bilet de avion Arad-Bucuresti si pentru a nu pune o cursa speciala pentru ea, au bagat-o la gramada :D Ce pana mea! Pentru o persoana coboara 93. Si tot nu am inteles de ce a trebuit sa coboram. Putea urca si fara sa coboram noi nu ? AAA... avea nevoie de companie ! Acum e clar ! Apoi ni s-a spus: "Stati linistiti fratilor, nu mai tre sa faceti vama in Bucuresti inca o data. Ma mir !

Durata zborului Valencia/Reus - Bucuresti este de 2h 30 minute. Stiti care este durata zborului Arad - Bucuresti ? Numai 50 de minute. Ajungi in Arad si chiar daca ai respirat aer de RO, mai tre sa astepti domne', mai ai un zbor de facut ,care intre escala facuta in Arad si zborul spre Bucuresti te dispera. Dureaza mai mult de jumatate din zborul initial. Funny, nu ? Am reusit s-o vad pe Tasha cateva minute in Arad. Era ametita. abia s-a ridicat in picioare. Saracuta.

Intr-un final respiram aer de Bucuresti si o aduc pe Tasha. Pot sa o tin in brate. Era mai mult adormita. Asa a fost vreo 2-3 zile. Am luat bagajele si am iesit. In fata aeroportului lume gramada (isi asteptatu familiile si prietenii) si caini gramada (asteptau si ei ceva de mancare).

Asta a fost prima impresie pe pamant romanesc. Dar nu e totul. Mai mult... data viitoare cand voi mai avea putin timp liber. Pana atunci... va iubesc ca-n prima zi !
Besos !

P.S. Cu toate astea... CE BINE E ACASA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!