sâmbătă, septembrie 05, 2009

Voalul


Am o poza la avatarul de la mess. Probabil toti ati vazut-o.
Da.. Probabil ! Pentru ca toti ma intrebati acelasi lucru: "te-ai maritat ?" sau "te mariti ?".

Nu dragilor ! Nici nu m-am maritat si nici nu am de gand sa ma marit in viitorul apropiat. Da ? Totul e clar, nu ? Stati linistiti, va anunt eu daca ma marit :D

Ok. Acum sa va povestesc, daca inca nu v-am spus.

Saptamana trecuta (duminica trecuta mai exact, in ziua in care am ajuns) am fost la nunta. Spre dimineata, cand trebuia sa i se ia voalul de pe cap miresei, dupa traditie, domnisoara de onoare disparuse. Au cautat-o, n-au gasit-o (fata isi facea de cap probabil) si m-au luat pe mine "de umplutura". Asa m-am ales cu voal pe cap. Dar nimic mai mult, bine?

Vreti si o poza ? Uitati-va mai sus :D (si admirati fata din poza, ca doar e modesta si nu calitatea pozei :P; aviz nikonistilor si canonistilor).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!