miercuri, august 26, 2009

Testament ?

Vorbeam zilele trecute cu un prieten ce tocmai a venit din Ro. Imi spunea ca a venit cu avionul, nu a vrut sa-mi zica cu ce companie dar mi-a spus ca niciodata in viata lui nu va mai calatori cu avionul. Cu toate insistentele mele nu am reusit sa aflu de ce (i-am sus ca si eu tot cu avionul plec motiv pentru care a preferat sa taca).

Nu mi-e frica sa calatoresc cu avionul in ciuda atator accidente petrecute in ultimul timp. Cred in soarta, in destin. Imi e scris sa mor ? Asta e ! Mai devreme sau mai tarziu toti murim, numai imprejurarile difera...

Alt prieten imi spunea in seara asta ca el nu vrea sa moara batran, in baston. Prefera sa moara mai tanar (dar nu a specificat varsta, are numai 28 de ani :D).

Eu prefer... oare ce prefer ? Niciodata nu m-am gandit la asta... de ce s-o fac acum ? Mi se pare chiar ridicol...

Totusi... anumite lucruri, anumite "secrete ale mele" as vrea sa fie cunoscute de catre anumite persoane care au avut un cuvant de spus in viata mea... persoane tare dragi mie.

Probabil cea mai in masura sa dezvaluie totul e Ana. Asa ca stati linistiti si prieteni si dusmani ! In cazul in care mi se va intampla ceva Ana va va anunta pe toti :D Iar voi... cei mai dragi dintre dragi, toti aveti cate o amintire de la mine...

Ce idiotenie ! Ce post stupid ! Ati vrea voi sa mancati coliva... dar... ati mai vazut vreodata drac mort ? Atunci... stati la coada !

Si eu va iubesc ! ;)

3 comentarii:

Aici comentezi!