sâmbătă, august 15, 2009

Nu-mi pasa...

Pentru toti ce-mi sunt alaturi zi de zi, pentru toti cei care ma privesc si imi zambesc, pentru toti cei care ma iubesc. Bineinteles si pentru cei care ma urasc, doar si ei fac parte din viata mea...

Pentru voi toti, pentru tine, cel/cea care citesti ! Vreau sa stii ca... nu-mi pasa ca:

- spui lucruri neadevărate despre mine. S-ar putea să ţi se întâmple şi ţie.
- mă respingi. Mâine vei avea nevoie de mine.
- astăzi am plâns. Voi râde cu lacrimi curând.
- nu mi-ai spus cât de mult însemn pentru tine. Eu simt.
- nu ai încredere în mine. Înseamnă că nu mă cunoşti suficient.
- nu am avut timp să mai visez cu ochii deschişi. Ştiu ce-mi doresc.
- ne despart km, ţări şi oceane. Eşti în sufletul meu în fiecare zi.
- astăzi am primit un şut. S-ar putea ca mâine să ţi-l înapoiez dublu.
- s-a terminat. Urmează un nou început,iar începutul e întotdeauna plăcut!

5 comentarii:

  1. Hotel Europcar17.08.2009, 15:56

    Imi pare bine ca poti gandi asa...
    47

    RăspundețiȘtergere
  2. Numarul tau norocos ? Pentru mine reprezinta ceva (numarul blocului in care am locuit primii 18-19 ani din viata mea). Pentru tine ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hotel Europcar18.08.2009, 06:55

    Raspunsul nu e chiar usor, dar e in pe pagina asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ar trebui sa-l gasesc, sau cum ?

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!