marți, august 18, 2009

Kate Ryan in concert - amanunte








Va povesteam acum ceva timp ca urma sa merg la concert. Mai tarziu va spuneam ca am fost, iar de curand ca voi pune cateva poze.

In sfarsit, am reusit sa si fac ce am promis ! :D

Sa nu-mi veniti cu critici ca nu-s facute bine, ca trebuia sa fac din nu stiu ce unghi, ca..., ca..., ca...
Tineti cont ca-s facute cu telefonul (unul nou pe care nu stiu inca sa-l "manevrez") si nu de un Nikon (aviz nikonistilor) sau de un Canon (aviz canonistilor) si nici de un profesionist. :D

Concertul a fost ok, numai eu nu am putut fi chiar ok. Deh, asa se intampla cand vrei sa faci mai multe lucruri deodata. Asta o sa-mi fie invatatura de minte pentru data viitoare cand imi va mai trece prin cap o astfel de idee.

Ce sa va povestesc ?

Duduia e destul de scunda dar are un corp dragut, un fund bine asezat :D (aviz baietilor) si nu e chiar atat de draguta pe cat o vedeti voi in clipuri sau in poze. Despre voce... mi s-aparut ca a sunat naspa la un moment dat, dar in general mi-a placut. Trupa... a fost ok, cu exceptia faptului ca nici unul dintre baietii nu era pe placul meu. Ce sa-i faci ? Gusturile omului nu se discuta. :P

Cam atat ! Daca vrei mai multe detalii mergi si tu la un concert de-al "divei", dar nu face ce am facut si eu :D

Aaa, era sa uit, am si un autograf ! Hihihi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!