sâmbătă, august 29, 2009

In pauza

Pauza...
Am luat o mica pauza. De cateva ore tot fac bagajul, bag ceva, scot altceva,parca as pleca la Honolulu. :D
E deja 5 dimineata si eu nu am mai terminat. E adevarat, m-am apucat sa-l fac dupa 12 noaptea. Oricum, in noaptea asta nu as fi putut dormi.

MAine pleeeeeeec in taraaaaaa ! De fapt azi plec in tara, azi suntem in 29 !
Vai ce dor imi e de toti si toate !
Mi-e dor de ea, de tine, de el , de ea, de ea, de el, de el, de ea, de voi toti... cei din viata mea !

Abia astept sa-i pup pe toti si sa-i tin in brate la nesfarsit ! Mi-e dor de toti acei pupici, mi-e asa de dor de ei...
Mi s-a spus ca nu-i asta o problema, ca daca vreau primesc si dobanda :D
Ohoooo!!! Eu vreau si dobanda la dobanda la dobanda la dobanda la dobanda.... de n ori... daca se poate !
Sunt pupacioasa de felul meu asa ca nu ma supar dc si tu ma pupi :D


Dragilor printre atatia pupici... merg sa termin bagajul ! Dar asteptati-ma ! Revin ! In numai 6 ore voi pleca de-acasa, deci noaptea asta-i alba ! Nu-mi ramane decat sa va scriu si sa va spun...

Helloooo sunshine !

Un comentariu:

Aici comentezi!