luni, august 24, 2009

De ce n-am scris week-end-ul asta pe blog ?

De ce ?

Pentru ca, desteapta de mine, planificasem sa merg la plaja sambata pe la 10.30 dar, am ajuns pe plaja pe la 13. Si cum era logic m-am prajit, dar nu la figurat ci la propriu. Am stat vreo 2 ore si un pic. A fost de-ajuns pentru mine. Acum sunt rosie ca un rac.

Pe langa asta, "unii" (sa nu-i jignesc) de la scara vecina se chefuiau pe terasa cu muzica la maxim pe la 12 noaptea (vecina de la 2, ma streseaza daca ascult muzica la maxim la 18.30 nu la 0.00).

Eu... super tired, aveam chef sa dorm. Bneinteles ca nu puteam dormi in camera mea, asa ca am mers in comedor. Si cum nu era de-ajuns ca eram toata rosie si aveam dureri, am adormit cu geamurile si usile deschise iar dimineata m-am trezit cu ochii umflati. Parca eram o chinezoaica, dar blonda :D

Asa ca duminica mi-am petrecut-o punandu-mi "after sun" de n ori pe zi. Mai bine zis m-am dusat de n ori pe zi in "after sun". Foarte funny, nu ?

Totusi, seara, am fost in Be Cool, unul dintre cluburile de pe plaja. Chef de dans mereu am :D

Sper ca voi ati avut un week-end mai bun !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!