joi, ianuarie 29, 2009

Word 2007

Mi se pare stupid sa incerci sa imprimi ceva din Word 2007 si sa nu ai unde!

Mi s-a stricat imprimanta si aveam nevoie sa imprim un document Word. Il salvez frumos pe un stick si merg sa-l imprim. Mi se spune ca nu pot sa-l imprim pt ca nu au Word 2007.

Ce tampenie mai e si asta? Cum se poate ca o tienda specializata (si nu una...chiar mai multe) sa nu poate imprima din Word 2007? Pai asta inseamna specializata? Nu cu asta te ocupi? Vin clientii la tine si tu te uiti la ei?

Bineinteles gresala a fost a mea. Am salvat ca un docx. De unde sa stiu eu ca ei nu au Word 2007? Suntem moderni, nu? Doar nu mai traim pe vremea lu' bunicu'...

2 comentarii:

  1. Intr-un fel ai dreptate, dar nu uita: "paza buna trece primejdia rea".

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... stiu... Numai ca... de cele mai multe ori nu faci lucrurile "ca la carte". Tie nu ti s-a intamplat niciodata?

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!