luni, ianuarie 26, 2009

A new beginning...

Prima zi de lucru la noul job. A fost foarte plina dar foarte ok. Mi-a suras ideea cand m-au sunat sa merg la interviu, dar s-ar putea sa-mi foarte placa...

Am o gramada de colegi care la prima vedere par foarte de gasca (sper sa si ramana asa :D). Unul dintre ei e chiar de la mine din oras (prieten de familie pe cand aveam eu 7-8 ani cred).

Bafta zic!

Despre Eurovision... ce sa zic ? Nu stiu mai nimic . Am fost gura-casca prin oras pana pe la ora asta si sunt atat de obosita ca nu mai am chef de nimic. Mai sunt si in sesiune...

O prietena mi-a dat un film, despre viata cica: "Miha... tre sa-l vezi... Si o sa vezi cum o sa-ti schimbe radical viata!".

Exact ce-mi tre': o viata noua... un nou job am... noi prieteni imi fac (am lipici la public :D)... ce lipseste o sa vina, nu?

Gata cu vorba! Am terminat de vb si cu mami... Film de voie pana-adorm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!