vineri, ianuarie 30, 2009

Doi ochi caprui...

Ai mei?... ai tai?... ai cui ?

Mi-e draga tare melodia asta...

http://es.youtube.com/watch?v=cwHcw7QeuiI

Gheorghe Gheorghiu - Doi ochi caprui

A fost un dor sau poate-un vis
Nici eu nu stiu ce-a fost
Nu stiu ce sunt, nici cine esti
Ma bucur ca existi

Doi ochi caprui ai nu stiu cui
M-au fascinat si cred
Ca intr-o zi am sa-i gasesc
Si am sa va povestesc

Refren:

Doi ochi caprui caut s-acum
Alerg mereu singur pe drum
Mai are-un pas sa-i vad clipind
Si ma trezesc din somn zambind
Doi ochi caprui caut s-acum
Adorm la loc sa-i mai visez
In vis e ea si o opresc
Cand ma trezesc e-altcineva

O viata avem, hai s-o traim
Si cand o fi platind
Ne amagim si ne mintim
Si tot nu ne oprim
Voi inventa planeta mea
Din flori, din iubiri si stele
Si-am sa va iau acolo pe ea
Pe toti cei iubiti inimii mele

Refren:

Doi ochi caprui caut s-acum
Alerg mereu singur pe drum
Mai are-un pas sa-i vad clipind
Si ma trezesc din somn zambind
Doi ochi caprui caut s-acum
Adorm la loc sa-i mai visez
In vis e ea si o opresc
Cand ma trezesc e-altcïneva

2 comentarii:

Aici comentezi!