joi, ianuarie 22, 2009

Scaunul mortii...

Iti este frica de dentist? De mica imi zicea tati "mergi acum... e mai bine... cand vei fi mai mare nu vei suferi" si bineinteles ca nu l-am ascultat.

Cand in sfarsit te decizi sa mergi: suni, iti faci programare, iar atunci cand stai in sala de asteptare si iti astepti randul auzi "polizorul" (asa ii ziceam cand eram mica) si pleci... fugi de nu te mai tin picioarele de frica... Te intorci iar atunci cand durerea de masea devine insuportabila.

Ai ajuns... in sfarsit esti pe "scaunul mortii" (te simti ca si cand ai fi electrocutat? eu da!). Cand vezi ustensilele alea iti vine sa te ridici si sa pleci, dar e deja prea tarziu. Asistenta iti prezinta medicul.

Te gandesti: asta-i calaul si tu nici macar nu i-ai retinut numele... Inchizi ochii si ii lasi sa te pregateasca. Gura mare... AAAAA... Se aude o voce... In acel moment deschizi ochii si spre uimirea ta doi ochi frumosi te privesc atat de aproape ca te sperii si ii inchizi la loc. Stare de neliniste se blocheaza. Parca ar fi in stand-by pt cateva secunde.

Se aude o voce... iti spune ce-o sa faca ca sa nu te sperii. Tu nici nu auzi... incerci sa cauti privirea blanda si patrunzatoare de mai devreme. Ti se face anestezie.... Vaiiii! Revii la realitate: esti pe scaunul mortii! Simti cum se injecteaza serul iar durerea te copleseste pt cateva secunde dupa care nu mai simti nimic.

Ti s-a pus vreodata un carcel ? Cam asa iti simti maxilarul, mandibula, tot... Urmeaza sa te taie... Nu rezisti si intre-deschizi ochii... cauti privirea aceea... Dar spre uimirea ta vezi bisturiul.... Moooor!!!! Ma taie!!!! Starea de neliniste te cuprinde si mai rau... Nu se intampla nimic, nu simti nimic. Dar ramai cu senzatia ca se va intampla ceva... Si asa iti petreci urmatoarele minute... minute... minute... care parca nu se mai termina odata.

Asa mi-am petrecut eu dimineta: pe scaunul mortii sa-mi fac un implant. A durat aproape o ora si inca mai simt efectul anesteziei.

Poate va intrebati: "Cat costa un implant in Occident ?" "De ce toti strainii vin in Romania sa-si faca dantura? Pt preturile mici... Asta toti o stim! (Numai eu imi fac aici ca na... am bani domne, am bani! Am o duda! Am lipsa de timp, aia am!)Dar oare care e diferenta ?

Pai de exemplu, pe mine ma costa 800 de euro in timp ce in bucuresti costa 600 negociabil (numai ce mi-a zis un prieten ca asa ceva se intampla in Bucuresti). Negociabil? Senzational!!!!! Cum adica, un implant este negociabil ? Foarte tare!

CONCLUZIA ?

In ziua de azi totul este NEGOCIABIL!!!!

2 comentarii:

  1. Bine ca esti tu desteapta... sa ne scrii si dupa ce te intorci de la ginecolog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, dar tre' sa vii cu mine;) E mai fain live :D

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!