miercuri, ianuarie 28, 2009

Swarovsky

Cristale.... la asta te gandesti, nu?

Cristalele Swarovsky... sunt la moda in ultima vreme. Se poarta pe rochii, pe pantofi, papuci, sandale... chiar si pe microfonul unor asa-zise vedete am vazut (la tv normal...).

Si unde se mai poarta? Pe extensiile pt/de par...
Foarte tare nu ?

Astazi trecand pe langa o pelluquerie (un salon de coafura) mi-a atras atentia un ditamai afisul lipit pe geamul de la usa de la intrare:

Hacemos extensiones con cristales Swarovsky!

Mi-am zis ca nu am vazut bine, nu eram singura atunci. Am mai intors privirea odata spre usa de la intrare si era adevarat. Faceau extensii de par cu cristale Swarovsky. Chiar asa scria.

N-am rezistat si am facut o poza cu telefonul. Din pacate nu-mi gasesc cablul de date de la telefon ca altfel as fi postat-o.

Bineinteles ca nu am rezistat si am intrat sa intreb cat costa asa ceva. 5 euro suvita de par pe care e prins un cristalSwarovsky cat un purice.

Vrei sa fii la moda? Puneti suvite cu Swarovsky! Cand o sa ma simt cu fite o sa-mi pun si eu! :))

Toate astea numai la spanioli se intampla? Sau sunt in urma eu cu stirile din Ro?

Estamos en crisis, domne! Estamos en crisis!

Pe principiul "tara arde si baba se piaptana!"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!