joi, ianuarie 22, 2009

Back ?

Acum ceva timp scriam un post... "Ce faci atunci cand ai draci?". Si ati vazut ce faceam eu. Bineinteles intre timp mi-au trecut dracii si nu am mai scris. Acum scriu iar... Deci mi-au revenit dracii. Dar... asta nu inseamna ca intre timp nu am mai avut draci... :D
Draci... draci... si iar draci... :D

ASA... Acum sa va spun de ce am draci...

Cum e posibil ca intr-o tara din Occident care e in UE de mai bine de 20 de ani sa ramai aproape 22 de ore fara lumina ? DA domne ! Idiotii de la IBERDROLA m-au lasat fara lumina 22 de ore...
in Occident...
Pai cred ca nici in Romania nu se mai practica asa ceva de pe vremea lui Ceausescu...
Li s-a stricat nush ce tampenie in casa scarii la lumina si a tinut 16 apartamente fara lumina 22 de ore... Cum e posibil asa ceva... Ei... care se respecta...

SI cum sa nu am draci ? Fara net, fara tv.... si am ramas si fara baterie la telefon (de-asta eram conectata ieri de pe mobil)...
Aseara jucam remmi la lumina lumanarii! Foarte tare! Imi aduc aminte ca numai cand eram mica se mai intampla asa ceva...

Raspunsul la intrebarea "De ce IBERDROLA a reusit sa faca ceva numai dupa 22 de ore ?" probabil toti il stim...

E CRIZA FRATE... E CRIZA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!