duminică, iunie 21, 2009

In CLAMS printre gays si lesbiene...

Aseara... pot spune ca am petrecut o noapte furtunoasa...

Pe la 1 a.m. numai ce ajunsesem acasa si-mi suna telefonul...

Fostul meu sef gay avea chef sa mearga in CLAMS, o discoteca de gays si lesbiene in care au fost toate prietenele mele, numai eu nu.
Nu... pt ca mereu aveam alte planuri sau lucram pe cand se hotarau ele sa mearga.

Si cum aseara nu aveam alte planuri... am fost in CLAMS. :D

Muzica super buna, baietii numai unul si unul dar majoritatea gay, fetele... la fel. Nu e de mirare ca nu-mi plac spaniolii, cei mai faini baieti sunt gay.

Tre' sa specific ca acolo nu merg numai gays si lesbiene.

Muzica.. super buna, in comparatie cu muzica din pub-urile si cluburile de hetero...Chiar mi-a placut mult!

Fiecare isi lipea un numar pe tricou si putea primi mesaje de la orice persoana din club. Pe o pantalie apareau numerele celor care primeau mesaje. Mesajele erau personale.

Foarte fain. Un joc asemanator cu asta jucam cand eram mici, imi aduc aminte...

Si show-ul... foarte tare!

Daca aveti ocazia sa mergeti intr-un astfel de club, faceti-o! O sa va distrati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!