sâmbătă, iunie 27, 2009

Michael Jackson, God bless you!

Ce rea e lumea...

Atatea commentarii rautacioase la adresa starului, atatea vorbe aruncate in vant.. si pt ce?
Oare de ce nici macar in momente ca astea nu i se recunoaste meritul?
Oare de ce nici macar acum... cand nu mai e... nu e lasat in pace?
Oare de ce?

Gura a lumii... Fuck off!

El este si va ramane regele muzicii pop! Muzica adevarata... nu cum este cea din zilele noastre...

Cati dintre noi nu au crescut cu melodiile lui?
Cati dintre noi nu s-au indragostit pe melodiile lui?
Cati dintre noi nu fredonau melodiile lui?
Cati dintre noi nu au dansat pe melodiile lui?
Cati dintre noi nu au un album de-al lui?
Cati dintre noi nu au numai o melodie preferata ci mai multe?

Imi aduc aminte cu drag de el.
Pe muzica lui am crescut.. pe muzica lui am iubit... pe muzica lui a facut mami primul spectacol la UNICEF... pe muzica lui....

Chiar vorbisem cu un prieten sa mergem la unul dintre cele 50 de concerte ce urma sa le sustina... Dar s-a stins... s-a stins asa cum ne vom stinge si noi cand va vrea Dumnezeu...

Am fost, sunt si voi ramane pt totdeauna fan Michael Jackson!

Am pus un video de pe vremea cand a sustinut primul concert la Bucuresti, in '92... nu-i prea reusit dar e la noi in RO. Si la noi in RO lumea il iubeste!




Odihneste-te in pace, legenda a muzicii pop! Sau mai bine zis... "God bless you!"... pt ca mereu vei trai in sufletele noastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!