sâmbătă, iunie 13, 2009

Am pierdut dar suntem mandri!

Romania 5 - 7 Franta

Da... am luat bataie si am pierdut calificarea, dar, SUNTEM MANDRI DE ECHIPA NOASTRA!!!

Anul trecut din 24 de tari participante am terminat pe locul 23, anul asta, din 28 am terminat pe locul 7.

Pentru Ro asta e o performanta! E abia al 2-lea an cand jucam pentru calificarea la mondiale si am ajuns atat de departe. Bravo baieti!

Meciul de azi a fost unul uluitor, am fost primii care am marcat, in primele 10 secunde era deja 1 -0. La putin dupa francezii ne-au egalat, dar am reusit sa marcam pt 2 - 1.

Pana in repriza a 3-a am tot fost egalati si am egalat pana la un 4 - 4, dar in final Franta s-a detasat cu un scor de 7 - 4. Ultimul gol al capitanului nostru nu a mai contat.

La un 7 - 5 Franta era deja calificata pt lupta in meciul de pe locul 5. Asta e!

Bineinteles publicul a fost unul minunat si a sustinut echipa la fiecare meci:

- in grupe am terminat:
Romania 7 - 2 Cehia
Spania 9 - 3 Romania
Romania 3 - 2 Letonia,

- in optimi: Polonia 3 - 4 Romania

- in sferturi: Romania 2- 5 Portugalia

- la baraj: Romania 5 - 7 Franta.


Bravo baieti! Suntem mandri de echipa noastra!

Rusia a batut in semifinala Portugalia iar maine va juca finala cu Spania, care si ea a castigat in fata Elvetiei. Echipa care va castiga maine intre Franta si Italia va fi echipa de pe locul 5 calificata la Camionatul Mondial de fotbal pe plaja din Dubai.

P.S. In seara asta chiar pun poze de la meciuri :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!