marți, martie 09, 2010

Sunt trista...

Zilele trec pe langa mine
Iar eu nu mai stiu nimic de tine
Sunt gata sa iti uit privirea si
Sa alung dorul ce nu-mi da pace
Dar ce folos acum ca tu te vei intoarce?
Poate ne vedem si o sa-mi zambesti din nou
Si atunci o sa tresara sufletul meu
De bucurie ca o sa te vada
Sau de tristete ca nu vrea sa te mai creada
A trecut mult timp de atunci.

P.S. Versurile nu-s creatie proprie. Dar mi-au placut enorm.

Later edit: continuarea am primit-o pe mail...

Iar gandul meu a fost mereu la tine
Vreau sa fii tu cel mai fericit, sa nu plangi
Daca asa e mai bine
Te rog sa fii departe de mine...
Un ultim gand iti trimit acum si-ti spun...
"Te rog nu ma uita... adio iubirea mea..."

Si o melodie superba cu niste versuri pe masura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!