marți, iulie 14, 2009

Pijama party pe net

In seara asta am chef de povesti si muzica.
Stau la povesti cu Ana si ascult muzica pana plec sa conduc.
Daca ai chef si u, say something...

O sa tot fac later update cu melodiile ce-mi plac de pe kisstv :D

Uite una :D
Va mai aduceti aminte de ea ?



Kevin Lyttle - Turn Me On

Later update 1: de ce trebuia sa ascult melodia asta?



3 Sud Est - Iubire

Gataaaaaaaa !!! S-a terminat!!! Pai pana cand domne', pana cand ?

Later edit 2: si melodia asta e faina, mereu mi-am dorit sa fiu baiat :D



Beyoncé - If I Were A Boy

Later edit 3: gata! am plecat! later !

Later edit 4: I'm back! Am condus pe plaja, se apropie FIB-ul (Festivalul International Benicassim) si am dat una vuelta por ahi. M-am si plimbat putin... marea linistita cu al ei miros parca te invita la un paseo chiar daca nu e luna plina. Da, e adevarat imi place muntele mai mult, dar e imposibil sa nu-ti doresti sa te plimbi pe malul marii, sa asculti muzica valurilor, sa.... dar despre mare o sa va povestesc altadata...

Revenim la pijama party-ul nostru din seara asta. Mi-a placut si melodia asta:



Holly Valance - Kiss Kiss

Later edit 5: Ohhh, da! Melodia asta chiar imi place!



Gloria Gaynor - I will survive

Gata bufnitelor! End off party!

Va las sa cititi urmatorul post si sa reflectati la concluziile pe care le poti trage dupa o pijama party...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!