joi, iulie 16, 2009

Pentru mine

Eu... in casa, racita cobza, ragusita, cu febra...
Tu... te plimbi, nu-ti pasa...

Suna telefonul. Un el:
"Ti-am citit blogul. Mi-am dat seama ca nu te simti bine. M-am gandit sa-ti aduc flori sa te mai inveseleasca. Imi deschizi ? Sunt jos !"

Si eu care in ultimul timp aveam o idee fixa: "cand eram mica voiam sa fiu Dumnezeu , n-am stiut atunci ca voi iubi pe toata lumea si voi fi singura" (am citit pe un blog ideea asta si mi s-a potrivit...).

Se pare ca nu-i chiar asa. Oricum, florile sunt superbe. Mereu mi-a placut sa primesc flori si trecuse ceva timp de cand nu mai primisem...

Multumesc mult!

E dragut sa stii ca cineva se gandeste la tine, dar... e minunat cand cineva are grija de tine atunci cand nu-ti e bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!