joi, iulie 16, 2009

Persoana si raspunsul

Ma intreaba lumea:

"X: postarea asta "persoana"
X: se adreseaza cuiva?
Mihaela BREBU: nu
Mihaela BREBU: in general
Mihaela BREBU: nimic nu se adreseaza cuiva"

Repet raspunsul...

Nici postarea asta, nici o alta nu se adreseaza cuiva, bine ? NIMANUI !!!

Scriu, in general, in functie de starea mea de spirit, de intamplarile prin care trec eu, de intamplarile prin care trec ai mei prieteni...

Poate azi imi e bine, poate ma gandesc la tine, poate privesc in stele, poate imi pasa, poate-i un el, poate-i o ea, poate-i orice din viata mea...
Poate doar citesc un blog si mi-a placut ceva enorm si-am vrut sa citesti si u...

Remember this: blogul se numeste WITH AND ABOUT MIHA... Si-acum crezi ce vrei, eu doar "ma uit in ochii tai"...

3 comentarii:

  1. Poate si eu ma gandesc la tine..

    RăspundețiȘtergere
  2. te iubesc mult....pui mic...

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar dak am fost o parte importana din viatza ta...niciodata nu ai scris nimic nicodata despre noi 2...asa cum am fost...cu bune..cu rele.....si lucrul asta doare...si am trecut prin multe impreuna...dar vreau sa stii un lucru...te-am iubit...te iubesc...si o sa te iubesc toata viatza mea...indiferent de ce o sa fie...si nu imi pasa de nimeni si nimic atunci knd spun asta...doar de tine puiul meu mic si scump...

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!