joi, mai 05, 2011

Because I need to...

"Ya lo escribes en el blog? Para eso esta, para escribir lo que piensas de las cosas de la vida....Hoy cuatro palabras me han llegado al alma...". Mi-a spus cineva.

Si cata dreptate avea. Uite asa am revenit la tine, dragul meu BLOG. De ceva timp bun te-am cam abandonat. Tu esti singurul pe umarul caruia pot plange cu adevarat.
Pentru ca... life sucks ! Si zi de zi imi dau seama de asta.

Altcineva mi-a zis azi: "life's wonderful, Mihaela :) dupa ce trece momentul, realizam ca life doesn't sucks". Una mierda !!! Life sucks si punct ! Trece momentul... si vine altul? Si uite asa o insiruire de momente proaste. Si cum poti sa nu spui ca life sucks ?

"Life sucks indeed! Si cateodata zambetele alea sunt mai senine dupa cateva lacrimi! Apa mai spala mizeria din jur...din experientza personala! Apoi e mai usor sa fii barbata! ". Parerea altei persoane...

Solutia ? Dispera, plangi, zambeste ! Life always sucks !

P.S.1. Gracias Ramon, gracias por acordarme quien soy yo...

P.S.2. Hoy ha sido un mal dia, muy malo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!