marți, decembrie 15, 2009

Frig

Foarte frig ! Vant puternic si tot ce nu-ti doresti. Ploaie. Dar nu ploaie de vara! Ger de crapa pietrele. Nu-ti vine sa iesi afara din casa. Si totusi tre' sa iesi. Macar pana la masina. Zgribulita, dar tre' sa merg. Si in masina e frig. Imi ingheata mainile pe volan. Si nu se face cald pentru ca deja ajung la destinatie. Asa racesc chiar daca sunt "infofolita". Imi place iarna, mai putin frigul. Imi place zapada. Imi place muntele, indiferent ca e iarna sau vara. Imi place primavara, imi place verdele, imi plac plimbarile sub clar de luna pe malul marii. Imi place toamna pentru ca sunt nascuta toamna. Pentru ca imi place sa ma plimb prin covorul de frunze uscate. Imi plac strugurii, bananele, capsunile. Imi place muzica, imi plac cartile. Imi place sa calatoresc si sa conduc. Imi plac florile. In special, mirositoarele. Imi plac si calele, chiar daca nu sunt rece (in opinia mea persoanele ce iubesc calele sunt reci). Uneori imi place sa gatesc. Imi plac pozele, desi nu ma pricep.Imi plac provocarile si adrenalina. Imi place vara. Si daaa, imi plac ochii tai!

2 comentarii:

  1. Bună. Nu ne cunoaştem - am ajuns din întâmplare pe blogul tău. Îmi place postarea aceasta foarte mult. Mai ales finalul..are ceva special!
    Scrii foarte frumos-îmi place :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna si tie ;) Multumesc pentru comentariu si... la o lectura ca mai placuta in continuare ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!