marți, noiembrie 03, 2009

Ce facem de revelion ?

Este intrebarea de pe buzele tuturor din ultimele saptamani. Si mi se pare logic. Daca vrei un revelion ca in povesti cu cat faci rezervarea mai devreme cu atat mai bine. Ai de unde sa alegi, in functie de preturi (pe criza asta toti ne orientam in primul rand dupa preturi) si de locatie, de standardele de confort, de absolut orice.

In cazul in care stai bine cu buzunarul si nu vrei sa te agiti tu, mergi la o agentie de voiaj. Sigur gasesti oferte care mai de care mai atragatoare si tot asa de piperate.

Ce fac eu de revelion ? Pai... m-am tot gandit daca sa merg in RO sau nu. Mi-as dori. De mult n-am mai facut revelionul in sanul familiei. Problema e ca vacanta nu e asa mare pe cat mi-as dori eu, asa ca prefer sa merg pe-aici "pe-aproape" dar tot la zapada. In Andorra, la granita cu Franta si Spania.

Va recomand si voua. Daca va grabiti mai gasiti camere libere la hoteluri de mai putine stele. Si va garantez ca nu veti regreta. Am fost acolo acum vreo 2-3 ani parca, si mi-a placut mult.

Chiar daca nu e la fel ca "iarna pe ulita" cel putin e ca "in povesti". Iar cum mie imi plac povestile... Va astept si pe voi sa intampinam impreuna noul an. Cu cat ma multi, cu atat mai bine ;)

Pupici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!