luni, noiembrie 23, 2009

Fitze

Pe principiul "tara arde si baba se piaptana" (ca bine zice cine zice...), ne lipseau mastile de protectie impotriva aviarei. Da domne', dar nu orice fel de masti de protectie.

Eh... cum asa ? Doar nu poarta "vedele" noastre orice. Ci unele ca masca din imaginea de mai sus. Nu se vede prea bine ? Ceva straluceste, nu ? Sa fie sa nu fie ?
Chiar sunt Swarovsky !!!! Ce "minunatie"...

Va povesteam acum mult timp despre Swarovsky pe suvitele de par. Daca asta mi se parea o tampenie, despre masti... va las sa deduceti singuri si s-o admirati pe Zavoranca, detinatoarea unei asemenea masti (si nu numai a microfonului cu Swarovsky... ca am aflat ca are si din'asta).

Aaa... si Botezatu am citit ca va lansa o linie de astfel de masti de protectie.

Se pare ca a ajuns deja o FITZA masca cu Swarovsky.

Later edit: Am gresit. E vorba de gripa porcina si nu aviara, cum bine imi atrage atentia individul (-a). Ideea mea era insa alta.

2 comentarii:

  1. Gripa A....draguto.......gripa A ......A(H1N1)......sau popular "porcina" nu aviara...fa-ti o favoare si actualizeaza-te..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramai tu actualizat. Pe mine nu ma intereseaza "actualizarea asta" din RO.
    Ai dreptate insa cu gripa. E porcina si nu aviara.

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!