luni, februarie 06, 2012

Singura...

Ma simt singura, atat de singura...
Parca nu-mi mai gasec locul in lumea asta, parca totul e pe dos.
Nimic nu merge.

Si-acum ai plecat si tu.
Tu... cel mai de pret "bun" in lumea asta atat de rece si rea.
Acum te-am pierdut si pe tine.
Am ramas singura... singura printre straini.

Si totusi, nimic nu se intampla fara un scop.
Dumnezeu are planurile lui cu fiecare dintre noi.
Pentru fiecare dintre noi.
Probabil si pentru mine, probabil si pentru tine.
Probabil nu pentru noi, desi atatia ani de zile am fost doar doi. La bine la rau.

Iti amintesti ziua cand ne-am promis ?

Nu te condamn, nu te urasc.
Pur si simplu, plec... pentru ca simt ca u vrei, nu pentru ca as vrea eu.

Simt cum coltul meu de paradis se intuneca.
Inima nu pot sa-mi ascult.
Cine indrazneste sa iubeasca pentru totdeauna cand trebuie sa piara dragostea ?

Nu stiu incotro sa ma-ndrept...
Stiu doar ca trebuie sa merg. Trebuie!
Oricum altceva nu-mi ramane de facut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!