vineri, octombrie 16, 2009

O carte...

In RO am cautat-o pe la o gramada de librarii si mi se tot spunea ca nu a aparut. Nu o duda.

Dupa mult timp, azi am cumparat-o. "Maktub" de Paulo Coelho.

O vroiam. O vroiam pentru ca...sa zicem... cuvantul in sine m-a adus cu picioarele pe pamant intr-o perioada cand visam la Feti-Frumosi si Ilene Cosanzene.

Credeam poate ca daca sunt si eu o Elena pot fi si o Cosanzeana ? Nu chiar. Visam numai... cu ochii deschisi.

Toti stim insa ca realitatea-i alta, ca viata nu-i asa roz pe cat am vrea noi.

Ideea e ca fiecare tre' sa constientizam ca tot ce se intampla, se intampla cu un scop.

Ca "asa sta scris"! Ca mai devreme sau mai tarziu asa cum e scris, asa va fi !

Tu cand ai cumparat ultima carte ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!