vineri, octombrie 09, 2009

Din UNIVERS...

"- Ai rasarit in calea mea, precum o stea ce licarea de parca imi spunea ceva
Tu-mi dai sclipirea, vino incoa´ !

Eu, am ramas inmarmurit, zicandu-mi: oare pe mine m-a zarit?

Iar ea cu toata fortza zice:
- DA, sclipirea mea nu te zarea daca nu reflectai in ea caldura ce-o tot cauta.

Si-mi zic: oare sunt demn pt ceea ce eu insemn, pt o stea ce licareste si-n care nu se regaseste desi mereu ea straluceste?
Oare sunt demn?
Sa zicem da,
Sa zicem nu doar pt ea, pt tot universul ei in care nu se regaseste, insa cu a ei sclipire poate face mult nu numai pt ea ci pt univers...

Desi ea tot repeta un vers:
Eu nu ma regasesc in univers.

Sa fie doar un simplu vers?
Sau glasul unui univers
Si totusi sper din mers sa vada altfel acest univers.

Cu tot respectul si din suflet pt o stea ce a avut curajul sa ma ia in univers !"

...asa suna un mail primit in dimineata asta. Dragut !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!