marți, mai 19, 2009

Stupizenii

Am aflat 2 stupizenii azi.

In ES exista asa zisul "certificado de soltero"... adica un certificat cum ca esti necasatorit si chiar sunt firme, asociatii si alte alea... care chiar il cer! Din cate stiu eu, exista un certificat de casatorie! Doat atat! Foarte tare!

Iar a 2-a... poate chiar mai mare: un asa numit certificat "fe de vida"... ceea ce inseamna ca persoana respectiva e in viata, ca traieste.

Adica tre sa merg sa-mi scot un astfel de certificat pt a dovedi ca sunt in viata si ca n-am murit? Pai am un certificat de nastere si nu am unul de deces! Nu figurez nicaieri cum ca as fi murit! De ce tre' sa demonstrez ca sunt in viata?

Tampenii de-ale spaniolilor! La noi nu am auzit sa existe asa ceva, dar, dc exista contraziceti-ma!

Maine-poimaine aflu ca exista si certificat de indragostit(a)! Asta ar mai lipsi!
(bine ca... exista o scrisoare de Valentine's dar nu e acelasi lucru! :D)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!