vineri, aprilie 10, 2009

Ginecologul

Si pt ca tot mi se "spunea" acum ceva timp sa povestesc si despre vizita la ginecolog... si pt ca nu am facut-o... m-am gandit ca, dc tot va intereseaza subiectul, ar trebui sa cititi www.fatadinport.com.

"Asta se intampla anul trecut prin iunie. Ma durea pe mine spatele, de la rinichi nu era deci…so, sunam la un cabinet particular si facem programare. La un el. Un barbat. Nu stiu de ce femeile se feresc de doctorii ginecologi barbati, ca asta era chiar simpatic.

Adica … nu ma intelegeti gresit, nu avea vreo sclipire in ochi sau ceva de genul, doar ca dupa consultatia fizica…domnul doctor chiar a vorbit cu mine. Cu persoana de deasupra picioarelor!!!
M-am imbracat, si m-am asezat pe scaun sa ..discutam.Si…a fost o discutie de genul…(asta dupa ce mi-a recomandat niste pastile pentru o raceala de care nu am scapat nici acum…)

EU: As vrea ca data viitoare, sa imi faceti ce analize trebuie sa imi faceti, pentru a imi prescrie pastile. Anticonceptionale.
EL: Da?De ce?
EU:(Like Dooooooh, imi place sa mananc anticonceptionale dimineata, la pranz si seara!!!) Pentru ca am o relatie stabila, (si pentru ca prezervativele sunt scumpe=)) )
EL: Da’ cati ani ai tu?21? si la 21 de ani ai relatie stabila? Da’ la ce-ti trebuie???!?!?!
Eu: Ahhh….(wtf?!….nu imi venea sa imi cred auzului) pai, stiti ..persoana potrivita, and stuff?!?!…
EL: eh, termina cu prostiile astea. La varsta asta nu exista persoana potrivita. La varsta asta ar trebui sa schimbi barbatii ca sosetele…prezervativul si barbatul. Prezervativul si barbatul. Intelegi tu?!
My eyes were getting bigger and bigger and then they were like BOOOOM!!
EU: Nu chiar….(daca te-ar auzi mama, cred ca s-ar inrosi toata, si tata te-ar injura!!!- motive personale desigur!)
EL: Eh, lasa ca o sa vezi tu…

Nu am vazut nimic. Decat picioarele mele tarsaindu-se spre iesirea din cabinet…"

Pt mai multe detalii, aici, am citit si eu :D

Un comentariu:

  1. pai tun esti o carpa TEAI FUTUT ACOLO IN SPANIA CU 3.AM AUZIT CA NU DE CURAND AI SU`PT PULA LA UNU SI PRETENU TAU TE-O IERTAT. ...NO VINO ACASA SA TE FUT SI EU CARPA DRACU.TARFO

    RăspundețiȘtergere

Aici comentezi!