marți, februarie 24, 2009

Cu sau fara abonament?

Rasfoind bloguri:

Buna seara, ati sunat la Lovafone departamentul relatii cu clientii inselati.
In cateva secunde...
- Buna seara ma numesc Mihai Adulter, cu ce va pot fi de folos...
- (clientul plangand) Buna seearaaa...iubita mea ma insala...
- Dumneavoastra sunteti titularul contractului?
- Daaaa...
- Credeti ca e o curva?
- Daaaa....
- Un moment, sa va fac legatura la Departamentul pentru Relatii cu clientii inselati de curve...
- Buna seara ati sunat la departamentul de relatii cu clientii inselati de curve. Cu ce va pot fi de folos?
- Nevasta-mea ma inseealaaa...am prins-o cu unuuuu....Ce sa fac?
- Sunteti acasa?
- Daaa...
- Mergeti in bucatarie, luati un cutit si injunghiati-o cu sange rece de vreo cateva ori...
- Pai o iubesc...cum sa fac asta?
- Atunci mergeti in Piata Amzei luati un buchet de flori....
- Pai da dar m-a inselaaaattt...( hohote de plans)
- Sunteti nehotarit?
- Daaaa...
- In cateva momente va fac legatura la Deparatmentul pentru clientii inselati si nehotarati.
- Buna seara, ati sunat la Deparatmentul pentru clientii inselati si nehotarati, ma numesc Costel Decizie, cu ce va pot ajuta?
- Nevasta-mea m-a inselat...am prins-o cu unuu...si...
- Doua secunde va rog...ati incercat sa va inchideti nevasta?
- Cum?
- Va rog, deci, inchideti-va nevasta in debara, asteptati vreo treizeci de secunde, apoi deschideti-va nevasta din nou...ar trebui sa mearga. Astept la telefon.
- Am inchis-o. (trec treizeci de secunde) Am deschis-o acum.
- Si?
- Radeeee( clientul plange)
- Mda ..e posibil sa fie o problema de soft...Spuneti-mi domnul cu care v-a inselat mai este in casa?
- Daa..
- Si ce face...
- Mananca un mar si se uita la OTV...
- Va rog deplasati-va nevasta in zona lui vizuala...
- (clientul plange de se rup peretii) Am deplasat-ooooo...
- Si?
-El nu face nimic dar ea s-a suit pe eeeellll...o omooorrrr....aoleooo....
- In cazul acesta mergeti la bucatarie luati un cutit....
- Nu pot domle o iubessscc...
- Ce fel de abonament aveti...?
- Pe zece ani cu dragosteeee inclussaaaa...
- Stimate domn va propun sa facem o schimbare de abonament...
- Ajjjutaaatii-mmaa....
- Va propun un upgrade la un abonament pe zece ani cu dragoste nelimitata si femeie cinstita...
- Adica?
- Adica spre deosebire de abonamentul anterior sotia va va insela nelimitat dar dumneavoastra nu veti afla niciodata...
- Pai tocmai mi-ai spus domle'!
- Da, e adevarat dar sa stiti ca odata activat abonamentul n-o sa mai aveti problema asta...Vreau sa spun ca nevasta va va insela pe fata dar dumneavoastra nu veti sti....La acest abonament va oferim si kitul de incredere...
- Ce e aia?
- Kitul de incredere contine doi prieteni foarte dragi pe care vi-i activam impreuna cu abonamentul si cu care nevasta dumneavoastra va va insela periodic...
- Doar cu ei?
- Absolut...
- Aveti la abonamentul asta si vreo femeie ca sa ma joc si eu cu ea din cand in cand?
- Nu, la acest abonament nu va putem oferi decat o maimuta...
- O maimuta...?
- Da, e folositoare...mai ales clientilor care au problema dumneavoastra...
- Pai ce problema am eu?
- Pai nu va insala nevasta?
- Ba da dar ce legatura are asta cu maimuta...
- Cu maimuta veti experimenta trairile primare, care stau la baza inceputurilor relatiilor intre barbati si femei. Maimuta va va invata sa redeveniti barbat. Acum sunteti doar un maimutoi.
- Nesimtitule!!! Nu ti-e rusine sa-mi vorbesti asa????
- Ati sunat la Lovafone, serviciul nostru de relatii cu clientii este deschis intre orele opt treizeci si douazeci si trei treizeci, pentru informatii legate de.........

Sursa: http://tudorchirila.blogspot.com/2009/02/lovafone_24.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici comentezi!